Provozovatel Sportcentra TopFigureFitness Žďár nad Sázavou, zastoupená
jednatelkou Julií Hluščenko, se sídlem Hornoměstská 400/28, PSČ 59401
Velké Meziříčí, IČ 07159951, e-mail: Pablosss@seznam.cz, tel.: 737 835 226
(dále jen „Sportcentrum“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen
„Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených
Sportcentrem a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Sportcentra a
jeho zákazníků 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními
podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou
uvedeny na internetové adrese (http:// www.topfigurefitness.cz/) a
současně na recepci Sportcentra.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Sportcentra, včetně cen za dané služby
a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech Sportcentra na adrese:
Brodská 1835, Ždár nad Sázavou a současně na internetové adrese
Sportcentra. 2. Sportcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní
podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu,
věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách
bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem
informován. 3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit
prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit
(jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě
kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít
i další formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu,
benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě (např.
volnočasové poukázky Sodexo a další), a benefitní programy (např.
Multisport, Activepasas a další), podmínky využívání těchto benefitů si
stanovuje aktuálně a zveřejňuje v prostorách Sportcentra a na webových
stránkách. Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené Sportcentrem pro
čerpání benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro
úhradu případných storno poplatků, v opačném případě není nákup zboží nebo
služeb prostřednictvím benefitů umožněn. 4. Zboží a služby lze Zákazníkovi
prodat také bez použití zákaznické karty, resp. zřízení Zákaznického účtu,
tedy na tzv. anonymní účet, v takovém případě jsou služby poskytovány v
základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje
Sportcentrum.
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u Sportcentra zákaznický účet. Zákaznický účet bude
Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na
povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře Sportcentru. Zákaznický
účet – registraci lze také zřídit online potvrzením aktivačního e-mailu.
Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou
částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši doplň částku Kč. 2. Vklad
na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně
centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné
učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě
veškerého zboží a služeb nabízených Sportcentrem, mimo služby osobního
trenéra. Dle výše dobitého kreditu v částce 1000 Kč a vyšší, v částce 3000
Kč a vyšší, v částce 6000 Kč a vyšší nebo v částce 10000 Kč a vyšší je
Zákazník přiřazen do předem definované zákaznické skupiny poskytující
slevové benefity na vybrané zboží a služby dle aktuálního ceníku
Sportcentra. Přiřazení odpovídající depositní skupiny se řídí vždy dle
výše posledního vkladu na účet a zbývající nevyčerpaná částka na
zákaznickém účtu je přiřazena do dané slevové skupiny. Zákazník má přístup
ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém
účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení
příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum
zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu a dále s
předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti Depositu. 3. Vložený
deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců, počítáno od
okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty
skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit
vložením další finanční částky, min. 300 Kč. Celá zbývající výše Depositu
bude přiřazena do slevové skupiny dle výše vkladu. Zakoupený Deposit není
možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také v
případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech na základě
písemné žádosti klienta na e-mail Pablosss@seznam.cz s odůvodněním a
prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně
pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s vrácením čipové karty a
výmazu účtu. 4. Sportcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj
zákaznický účet k nákupu členství, tedy časové permanentky, která umožňuje
Zákazníkovi využívání služeb Sportcentra po určitou časovou hranici za
konkrétně vytvořených podmínek (např. roční, půlroční a měsíční
permanentka do fitness apod.). Sportcentrum může u jednotlivých služeb
stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem
na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále
Sportcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může
Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické
karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum zasílá automaticky na
e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti
členství. 5. Sportcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj
zákaznický účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou
kombinaci služeb, příp. zboží Sportcentra. Sportcentrum může u
jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a
to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady
apod. Dále Sportcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O
těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může
Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické
karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum zasílá automaticky na
e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti
permanentky. 6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do
stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu
permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost
permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných
případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail Pablosss@seznam.cz
s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky
prodloužena. 7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes
webové rozhraní na adrese www.topfigurefitness.cz/rezervace a
prostřednictvím mobilní aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční
zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost
rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby, členství nebo
permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní
administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli
problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o
této skutečnosti bezodkladně recepci Sportcentra.
IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická karta,
která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická karta může
být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat
výlučně osoba uvedená jako majitel této karty a/nebo jakákoli osoba, která
má kartu v držení, pokud majitel karty požádá o její převedení do režimu
„přenosná“ dle konkrétních podmínek Sportcentra pro jednotlivé služby.
Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti poplatku 50,- Kč (vč.
DPH), nevztahuje-li se na tento poplatek slevový benefit dle výše
Depositu. Sportcentrum má právo požadovat náhradu škody v případě
poškození zákaznické karty. 2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty
je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat Sportcentrum, aby tuto kartu
zablokovala. Sportcentrum neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi
z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou. V. Nákup služeb
prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele 1. Sportcentrum umožňuje
zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za služby, poskytovanou
zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury. Konkrétní podmínky pro
využití služeb stanoví Sportcentrum. O těchto dalších podmínkách bude
Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem
informován. Takto uhrazené prostředky není možné vložit na Deposit
Zákazníka.
V. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity sportcentra (dále jen
„Rezervace“), pokud má u Sportcentra zřízen zákaznický účet, na kterém je
složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo tuto
aktivitu přímo hradí. 2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci
sportcentra, a to na základě předložení zákaznické karty a/nebo přes
webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po
provedení ověření identifikace Zákazníka). 3. Po provedení rezervace bude
Zákazníkovi blokován deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity,
s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude
Zákazník současně upozorněn před provedením rezervace. 4. Rezervace se
považuje za závaznou objednávku dané služby. 5. Sportcentrum stanoví
storno poplatky pro jednotlivé služby individuálně.
VI. Prodej zboží a služeb přes internet
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu
Sportcentra jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník
stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními
podmínkami, a že s obojím souhlasí. 2. Objednávka je závazným návrhem
kupní smlouvy či smlouvy na dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva
vzniká přijetím objednávky. Přijetím objednávky se rozumí zaslání
„Potvrzení přijetí k dalšímu zpracování“, které je zasíláno Sportcentrem
automaticky na e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi
Sportcentra. 3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce. 4. Podmínkou
platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů
a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři, který se automaticky
zobrazí na internetové stránce související s koupí konkrétního zboží či s
dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání zboží je
adresa sportcentra. Vlastnické právo ke zboží přechází na Zákazníka jeho
převzetím od Sportcentra po zaplacení kupní ceny včetně daně z přidané
hodnoty. 5. Před zasláním objednávky Sportcentru je Zákazníku umožněno
zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem
na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do
objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na tlačítko „Odeslat
objednávku“. 6. Smlouvy jsou po svém uzavření Sportcentrem
archivovány v elektronické formě a jsou přístupné pouze tomuto
Sportcentru. Způsob dodání zboží Zakoupené zboží si může Zákazník
vyzvednout osobně na recepci sportcentra. V případě, že si objednané zboží
Zákazník nepřevezme do šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží
připraveno Sportcentrem k odběru, má Sportcentrum právo odstoupit od
Smlouvy. Platební podmínky V internetovém obchodu
(e-shopu) Sportcentra existují následující volby způsobu platby za
kupované zboží nebo služby: Platební kartou Odstoupení
od smlouvy 1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy
odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného
zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů zboží nebo dodání
několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne převzetí poslední
dodávky zboží. 2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je
třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy Sportcentrum informoval,
a to formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na kontaktní adresu Sportcentra, nebo e- mailovou adresu:
Pablosss@seznam.cz nebo jiným vhodným způsobem (osobně ve sportcentru).
Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty
pro odstoupení od smlouvy. 3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu
Sportcentrum bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu
bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní
ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby Sportcentrum použije stejný
platební prostředek, který použil Zákazník pro provedení počáteční
transakce, pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy neuvede jinak. Pro
vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím platební karty, se
použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v odstoupení od smlouvy.
V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další náklady. 4. Platbu
Sportcentrum Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li
Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. 5. V
případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí Sportcentru zboží úplné, s
kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek opotřebování, pokud
možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém zboží převzal.
Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené Sportcentru bude
nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno, opotřebováno, částečně
spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím Zákazníkovi odpovědnost za
snížení hodnoty vráceného zboží. Sportcentrum má v tomto případě nárok na
započtení škody vzniklé na zboží oproti hodnotě finanční částky, která má
být Zákazníkovi z titulu odstoupení od smlouvy vrácena. 6. Zákazník nese
přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady nese Zákazník rovněž
v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou
poštovní cestou. 7. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů
ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní
adresu Sportcentra nebo předá osobně na recepci centra. 8. Lhůta se
považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle Sportcentru zboží zpět před
uplynutím 14 dnů. Reklamace 1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu
s Reklamačním řádem internetového obchodu (e-shopu) Sportcentra a právním
řádem platným v ČR. 2. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu)
Sportcentra je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek. Ostatní
ustanovení 1. Sportcentrum si neúčtuje žádný poplatek za použití
prostředků komunikace na dálku. 2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů
zboží/služeb jsou platné k okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem
Sportcentru. 3. Sportcentrum má právo na odstoupení od smlouvy v případě
vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné
zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na
účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno. 4. Odesláním elektronické objednávky
Zákazník bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve
znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky
platnou cenu objednaného zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného),
uvedenou v katalogu internetového obchodu (e-shopu) Sportcentra.
VII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se Sportcentrum řídí nejen podle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji
přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně
osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod
zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v
sekci „Soukromí“ na adrese topfigurefitness.cz/rezervace.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Sportcentra jsou účinné od 1. 6. 2023 a jsou k
dispozici na recepci Sportcentra a na internetových stránkách Sportcentra.
Pavel Zahradník, provozovatel